podnikanie BizFórum
Prihlásenie|Registrácia
Domov / Internetové podnikanie
Miestne obchody a služby
Predaj domény - faktúra alebo zmluva ?
pridať
_
Ahojte,

chcela by som sa spýtať na váš názor ohľadom predaja internetovej domény. Konkrétne či je postačujúce len vystaviť faktúru a po úhrade zmeniť majiteľa doménového názvu alebo je lepšou alternatívou spísanie kúpno predajnej zmluvy.

Ďakujem.
Rea 2615.04.2014 11:03
_
_
Ahoj,

z pohľadu predajcu domény je jednoduchšie len vystaviť faktúru a vo fakturačnom texte uviesť názov domény, ktorá je predmetom predaja. Vyhotovenie kúpno predajnej zmuvy iniciujú väčšinou kupujúci. Pokiaľ však odberateľ nepožaduje spísanie zmluvy súvisiacej so zmenou majiteľa domény, v plnohodnotnom rozsahu postačuje vytvorenie faktúry ako dokladu o uskutočnení predaja.
Adrián L.21.05.2014 17:12
_
Kúpno predajná zmluva sa obvykle spisuje pri predaji domény aj s web stránkou, pri ktorom sa podrobne spisuje čo všetko je predmetom predaja. V prípade, že sa jedná len o predaj domény a kupujúci nepožaduje spísanie zmluvy, postačí vystavenie faktúry.

Predaj domény sa realizuje cez sk-nic.sk, konktétne prostredníctvom formuláru "F6" pre zmenu držiteľa doménového názvu. Formulár musí byť podpísaný pôvodným aj novým majiteľom. Podpis pôvodného majiteľa, t.j. predajcu musí byť úradne overený.
Tobias27.05.2014 13:29
_
Zdieľať
Súvisiace témy
Oplatí sa viac kúpa alebo prenájom eshopu ?
Neplatca DPH - faktúra do EÚ / zahraničia
Ako sa vystavuje zálohová faktúra - s alebo bez DPH ?
Kúpno predajná zmluva - anglicky
Ako dlho trvá registrácia internetovej domény ?
2018 Diskusia o podnikaní|

Predaj domény - faktúra alebo zmluva ?

|Podmienky používania|Kontakt