 |
Ahojte, chcela by som sa spýtať aké formy nízkonákladovej, príp. bezplatnej online reklamy je podľa Vás výhodné využiť za účelom propagácie eshopu ?
|
|
|
|
 |
Ahoj, k základným formám bezplatnej propagácie patrí registrácia profilu firmy, v tvojom prípade web stránky do online katalógov. Užívatelia internetu využívajú katalógy pri vyhľadávaní požadovaných tovarov a služieb. Výhodou katalógov je aj vytvorenie spätných odkazov, t.j. hypertextových odkazov, smerujúcich na podnikovú web stránku. Na základe získania spätných odkazov dochádza k zobrazovaniu informácii o web stránke v internetových vyhľadávačoch na výhodnejšej pozícii. Propagačným nástrojom zo zaujímavým potenciálom sú sociálne siete. V prostredí komunitných webov je možné dosiahnuť bezplatné šírenie reklamného zdelenia, pokiaľ je produkt dostatočne zaujímavý a užívateľom je prezentovaný vhodným spôsobom. Efektívnym druhom nízkonákladovej reklamy môže byť propagácia vo vyhľadávači a príp. na iných web stránkach prostredníctvom reklamného systému, účtujúceho poplatky za zobrazenia zdelení metódou PPC, t.j. platba za kliknutie. Aby však prezentácia produktov bola účinná a zároveň nenáročná na finančné prostriedky, vyžaduje si voľbu vhodných nastavení, súvisiacich zo zobrazovaním reklám. |
|
|
|
 |
V prípade PPC reklamy je efektívnym nízkonákladovým riešením zobrazovanie reklamného zdelenia pre okruh kľúčových slov, ktoré bezprostredne súvisia s produktami podniku. Reklama tak bude zobrazovaná tým užívateľom internetu, ktorí s vysokou pravdepodobnosťou patria do cieľovej skupiny, ktorú sa podnik snaží osloviť. Výdavky na realizovanie uvedenej stratégie však nemusia byť vždy nízke, najmä pri väčšej konkurencii zadávateľov reklamy pre konkrétne kľúčové slovo. |
|
|
|
 |
 |
|
|